Salatun sähköpostin vastaanottaminen TietoAkselilta

Voit lukea TietoAkselilta saamasi salatun sähköpostin alla olevien ohjeiden mukaan.

Viestit joiden otsikossa on merkkijono *suojattu*

  1. Tallenna ja avaa viestien mukana lähetetty liite ”message.html” selaimessa (viestiä ei voi avata liitteen esikatselussa)
  2. Avattuasi liitteen voit tarkastella viestiä kirjautumalla sisään Microsoft-tililläsi tai käyttämällä kertakäyttöistä tunnuskoodia.
  3. Suojattu viesti näkyy uudessa selainvälilehdessä, et voi tarkastella viestiä suoraan omassa sähköpostissasi
  4. Voit vastata viestiin ja käsitellä sitä omalla selainvälilehdellä normaalisti

Kertakäyttöisen tunnuskoodin tilaaminen

Ellei sinulla ole käytettävissäsi Microsoft-tiliä, voit lukea viestin tilaamalla sähköpostiisi kertakäyttöisen tunnuskoodin. Tunnuskoodi saapuu hetken kuluttua omaan sähköpostiisi. Syötä sähköpostiisi saama numerosarja ”Kertakäyttöinen tunnuskoodi” -kenttään ja paina ”Jatka”.

Lisätietoa salattujen viestien lukemisesta

Lisätietoa salattujen viestien lukemisesta saat Microsoftin sivuilta.

Apua ongelmatilanteisiin

TietoAkselin tukipalvelu palvelee kaikissa salattuun sähköpostiin liittyvissä kysymyksissä arkisin klo 8-14 sähköpostitse osoitteessa helpdesk@tietoakseli.fi. Voitte myös soittaa meille arkisin ma-pe klo 8-12 numeroon 010 3472 897.

Viestit joiden otsikossa on merkkijono *salattu*

  1. Klikkaa viestissä olevaa linkkiä ”Lue – Read” (älä yritä avata viestin liitettä)
  2. Kirjaudu sisään Google-tililläsi tai käyttämällä kertakäyttöistä tunnuskoodia
  3. Suojattu viesti näkyy uudessa selainvälilehdessä, et voi tarkastella viestiä suoraan omassa sähköpostissasi
  4. Voit vastata viestiin ja käsitellä sitä omalla selainvälilehdellä normaalisti

Kertakäyttöisen tunnuskoodin tilaaminen

Ellei sinulla ole käytettävissäsi Google-tiliä, voit lukea viestin tilaamalla sähköpostiisi kertakäyttöisen tunnuskoodin. Tunnuskoodi saapuu hetken kuluttua omaan sähköpostiisi. Syötä sähköpostiisi saama numerosarja ”Kertakäyttöinen tunnuskoodi” -kenttään ja paina ”Jatka”.

Lisätietoa salattujen viestien lukemisesta

Lisätietoa salattujen viestien lukemisesta saat Microsoftin sivuilta.

Apua ongelmatilanteisiin

TietoAkselin tukipalvelu palvelee kaikissa salattuun sähköpostiin liittyvissä kysymyksissä arkisin klo 8-14 sähköpostitse osoitteessa helpdesk@tietoakseli.fi. Voitte myös soittaa meille arkisin ma-pe klo 8-12 numeroon 010 3472 897.