Verkkokaupan moderni toiminnanohjaus ja taloushallinto

Lataa webinaaritallenne

Tutustu tietosuojaselosteeseemme.

 

Antamalla yhteystietosi hyväksyt TietoAkselin tietosuojakäytännöt ja suostut siihen, että voimme lähettää sinulle markkinointiviestintää ajankohtaisista tapahtumista, sisällöistä ja palveluista. Voit milloin tahansa muokata tilaustasi tai perua viestinnän.

Webinaarin sisältö

Tässä webinaaritallenteessa kerromme, miten luot verkkokauppasi prosessin logististen ja taloushallinnon ratkaisujen osalta toimivaksi koneeksi, joka optimoi oman ajankäyttösi, tukee johtamista ja ennen kaikkea liiketoimintasi kehittymistä.

Saat vastauksia mm. näihin kysymyksiin:

  • Mitä kannattaa huomioida verkkokaupan pyörittämisessä liiketoiminnan näkökulmasta? Mitä yleisiä haasteita verkkokaupan hallinnointiin ja toiminnanohjaukseen voi liittyä ja miten haasteita taklataan?
  • Miten taloushallinnon prosessi kannattaa järjestää, jotta tiedot liikkuvat suoraan taloushallinto-ohjelmaan ja voit seurata verkkokaupan kannattavuutta ja kasvua helposti?
  • Miten verkkokaupan logistiikka ja taloushallinto puhaltavat hyvin yhteen: mitä lisäarvoa siitä on saatavilla?
  • Mitä kannattaa ottaa huomioon jo ennen verkkokaupan perustamista taloushallinnon ja toiminnanohjauksen näkökulmasta?

Ketkä hyötyvät webinaarista?

Tallenne on maksuton ja se on tarkoitettu kaikille verkkokauppaa perustaville tai jo pyörittäville yrityksille riippumatta siitä käydäänkö kauppaa B2B- vai B2C -puolella.

Webinaarin järjestivät taloushallinnon asiantuntijaorganisaatio TietoAkseli sekä ohjelmistotalo Lemonsoft.

Webinaarin asiantuntijoina

Janne Tammi - Lemonsoft

Janne Tammi

Tuotepäällikkö, Lemonsoft

Lea Sinivaara - TietoAkseli

Lea Sinivaara

Palvelupäällikkö

040 0881 030