Mitä yritysjohdon täytyy tietää tulorekisteristä? 3.10. klo 9

Ilmoittaudu webinaariin

Tutustu tietosuojaselosteeseemme.

Webinaarin sisältö

Uusi palkanlaskennan ilmoittamisen mullistava sähköinen tietokanta, kansallinen tulorekisteri, otetaan käyttöön 1.1.2019.

Uuden järjestelmän tavoitteena on helpottaa yrittäjien työtä automatisoimalla ja yksinkertaistamalla palkkatietojen ilmoittamiseen liittyviä työnantajavelvoitteita. Riemun kiljahdusten sijaan viranomaismenettelyn muutos ja uuden teknologian käyttöönotto aiheuttavat usein myös huokauksia ja avoimia kysymyksiä:

  • Mitä tulorekisteri käytännössä tarkoittaa: miten prosessit ja velvoitteet muuttuvat?
  • Mitä meidän tulisi huomioida ennen käyttöönottoa ohjelmistoissa tai palkkahallinnon prosesseissa?
  • Mitä palkkahallinnon kumppani hoitaa puolestani ja mitä täytyy tehdä itse?
  • Mitä jos yrityksemme palkkahallintoa ei ole ulkoistettu?

Tule mukaan maksuttomaan ja käytännönläheiseen webinaariimme 3.10.2018 klo 9. Saat tietoosi tärkeimmät faktat tulorekisteristä. Kerromme myös TietoAkselin omasta valmistautumisesta käyttöönottoon ja asiakkaidemme palkkailmoittamisen käytännöistä jatkossa. Tarjolla lisäksi vinkkejä yrityksille, joissa palkat lasketaan vielä itse. Webinaarin kesto on noin 45 minuuttia. Tarvitset osallistuaksesi vain toimivan nettiyhteyden ja päätelaitteen.

Webinaarin asiantuntijoina

Mirjami Tervo

Mirjami Tervo työskentelee UHY TietoAkselissa HR-palveluiden palvelujohtajana vastaten liiketoiminta-alueen päivittäisestä johtamisesta, toiminnan laadusta, kannattavuudesta, asiakastyytyväisyydestä ja prosessien kehittämisestä.

Lea Sinivaara

Palvelupäällikkö

010 3472 872

Lea Sinivaara luotsaa webinaarejamme rautaisella kokemuksella ja innostavalla otteella.